Τι θα γινόταν αν για ένα 24ωρο έπεφτε το ίντερνετ παγκοσμίως
Με τη βοήθεια και τη συμμετοχή πτυχιακών φοιτητών του τομέα Μάρκετινγκ στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο της Βαλένθια, ο καθηγητής Francisco José García Ull, καθηγητής ανάλυσης δεδομένων, ιδιωτικότητας, ηθικής και τεχνητής νοημοσύνης, έκανε ένα πείραμα κατά το οποίο θα έπεφτε το διαδίκτυο για 24 ώρες. Αυτό το άρθρο δημοσιεύθηκε αρχικά στο The Conversation. Τι θα συνέβαινε, λοιπόν,…












