112: Το άλλοθι μιας κυβέρνησης που καίει την Ελλάδα
Η Ελλάδα καίγεται και η κυβέρνηση πατάει «αποστολή μηνύματος». Αυτό είναι το σχέδιο. Αυτό είναι το “επιτελικό κράτος” του Κυριάκου Μητσοτάκη: ένα SMS που γράφει “Φύγετε” και… γεια σας. Μετά, τα δάση μας, τα σπίτια μας, οι περιουσίες μας, η ιστορία μας – όλα παραδίδονται στις φλόγες. Κανένα σχέδιο πρόληψης, καμία σοβαρή θωράκιση, κανένα πραγματικό…












