Στην Ιταλία για μεταμόσχευση ήπατος το ζευγάρι που δηλητηριάστηκε από μανιτάρια
Στην Ιταλία, εσπευσμένα, μεταφέρεται το ζευγάρι, ένας άνδρας 65 ετών και μια γυναίκα 55 ετών, οι οποίοι έφαγαν μανιτάρια στην περιοχή της Έδεσσας. Το ζευγάρι νοσηλεύεται στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης. Έπειτα από σειρά εξετάσεων, διαπιστώθηκε η οξεία ηπατική ανεπάρκεια και άμεσα σήμανε συναγερμός στον Ελληνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων (EOM), καθώς και οι δύο πρέπει να…












